Etiquetas

martes, 15 de junio de 2010

Per a tu, enuig

Qui et creus que ets? No ets el nostre centre, ni tant sols en formes part.
Involucrada... Ho sents?
Enganyada... No ho veus?
Falsedat! Imatge de mentides, fons i formes encorbades, entortolligades d'egos gegants.
Em pertorbes. Em molestes. Em repugnes. Màscara de bondat...
Escup les teves paraules, les teves rialles. Enverina'ns del teu posat. És una rivalitat absurda. Des del començament ho vaig notar.
Ara penso que les decisions potser no van ser errades. T'ho/Li ho havia de demostrar.
Allibera'l. No t'adones de la presó que has creat?
Em provoques odi. I no penso deixar que treguis el pitjor de mi. Així que posaré la distància fingida (tranquil·la, tu no t'amoïnis, ni ho notaràs) per tal de poder-te perdonar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario