Etiquetas

miércoles, 23 de junio de 2010

R-P-L

La ciutat ha canviat. Són pocs mesos els que han passat, però l'ambient és diferent. Els carrers em semblen més amples, més nets, més vius. El cel més blau. Han posat més rotondes, botigues noves. Els arbres són gegantins. És diferent. Se'm fa estrany voltar la ja no meva ciutat. Sabia que em costaria. A mesura que m'acostava, amb el campanar al fons, la respiració s'ha tornat més ràpida. Més quantitat d'aire però menys oxigen. Poca fluïdesa per a pair-ho. La gent. Fins i tot la gent sembla que em miri diferent. Serien coneguts? No ho recordo. Ja és igual. Al que he vingut... Hi resten amistats, bones amistats. L'augment de la distància no ha minvat la relació, ans al contrari. Poc temps per poder compartir, això sí. Impossible coordinar un dia per veure-us a tots/es.
M'he atrevit a venir. Enfilo el passeig i el bloc em resulta massa familiar. Que estrany no treure'm les claus de la bossa de mà! He d'esperar. L'olor de l'edifici... A la bústia hi falta un nom. Marxo. No puc permetre que em reconegui, encara que segurament m'ha olorat. Espero que li agradin les pilotetes i que li facin el servei en aquesta revetlla de Sant Joan.

3 comentarios:

  1. Segur que li agradaren, no ho dubtis. Sap que no l'has oblidat.

    ResponderEliminar
  2. Segur que han sigut el millor regal que ha tingut mai. No li diran d'on venen però ell ho sap, fan olor a tu. Haurà sigut el més feliç del món.

    ResponderEliminar