Etiquetas

domingo, 4 de julio de 2010

Ma^2

“Engull”! No puc... He dit que “engullos”! Val...
Avui sí, comencem de zero. Gràcies per fer-ho possible :)
Tateta! (nonetes, nonetes, miniu cap aquí...)
28-01-2010, la teva!
Quantes fulles de llorer? En poses 4 i en treus 3, veus?
Un dinar dels nostres, què et sembla? Perfecte!
Esquiar, et prometo que hi anirem. Eyne!
No pensis, actua. No actuïs, pensa!
Ai lo Manelet... De Manelets i Sergis el món n’està ple!
La sala Vinçon2! I que bé s’hi està... Obre, que passi airet.
El mail... li enviaré. Que no! Per què no? Perquè no. Doncs guarda’l almenys. D’acord.
Digues-li “t’anlloro”. Si tu ho decideixes, jo et recolzo. Avui vull. Avui no vull. És normal, deixa que passi el temps.
Mira que n’ets de rara! I tu de "cansina"!
I aquest gerro aquí? No. I aquí? Tampoc. Ogggghhhhh mira que ets....!!! Doncs no preguntis!
Has de provar-ho, per molt que jo et trobi a faltar. I jo a tu, no t’ho pots imaginar.
Punxa lo macarró!!!!!!!!!!!!!!!! PESADA!!!!! Que no! Et fotré un clatellot que t’enclastaré a la paret!
Mírala, la lista...
Atacs de riure quan portem pes.
Crema de vinagre de Módena per tot arreu.
Etc, etc, etc...

(Podria citar-ne mil milions. Crec que ningú podria entendre com ens arribem a estimar tu i jo).

3 comentarios:

  1. Com t'enveijo, quina sort que tens

    Petons per les dues

    ResponderEliminar
  2. Més per youuuuuuuu!!!! De part de les 2 jejejeje

    ResponderEliminar
  3. Si no saps de què va, et pot semblar molt maco l'escrit, però si a més a més ho entens, com em passa a mi, llavors és fantàstic

    ResponderEliminar