Etiquetas

domingo, 7 de noviembre de 2010

about me

Paper i bolígraf a la mà i deixar que tot surti. Res més. Quan tot ve alhora al cap és quan em poso a escriure. Per a que no em col·lapsin les idees. Per invertir la corba que ara creix. Treure coses, que no s'acumulin dins meu. Quan s'apilen és quan fan mal. Escriure-ho per veure-ho (i sentir-ho) amb perspectiva. Ser per uns instants més objectiva. Valorar. Sóc així. I m'agrada ser així. Com sóc? No ho sé, però sóc aquesta en aquest moment. Amb les meves fortaleses i les meves debilitats (o hauria de dir potencials insuficientment desenvolupats...). M'agrada ser forta, m'agrada ser dèbil. Sóc qui tira sempre endavant i la que s'enfonsa a cada passa. Sóc l'optimista i riallera de mena, sóc la pessimista i ploranera i, fins i tot, de vegades puc ser la realista. I també real. Sóc real. Com tot el què penso i tot el què sento. Sóc canviant. M'agrada no encasellar-me, m'agrada saber que puc evolucionar. Mirar endarrere i veure els canvis, i saber que mantinc la meva part essencial. Pensar que sí, pensar que no. I no tenir por dels meus canvis d'opinió (sempre raonats, sovint justificats). M'agrada ser la ràpida, m'agrada quan puc retrocedir. Sóc qui sempre em poso a prova. Sóc qui vull estar sola, qui necessito sempre algú. Sóc la que mira sempre al futur i la que em quedo fascinada i clavada al passat. Sóc exasperant. Malhumorada i antisocial per la majoria, la imatge que potser vull donar. Amiga, molt amiga de qui estimo. La resta no m'és igual. La que odia amb força, la que és capaç de perdonar. La que per dins tot ho engegaria, però canalitza i no ho vol demostrar. Aquesta sóc jo. Feta per estar sola, creada per a compartir. Tan bipolar, tan única, tan jo. La que tot ho esbotza, transparentment. Que no m'agrades? Me n'aparto. Jutjo sense voler jutjar. Sóc així, per lo bo i per lo dolent. La que es posa histèrica i s'atabala per tot. La que es serena en un moment. La que supera les coses a passes gegants. La que recula i no se n'amaga. La que segurament es menteix inconscientment. A la que li agrada no cuidar-se. La que busca motius a tort i a dret. La que sempre vol canviar tots els seus perquès. Avui sóc així, i així ho escric. Demà qui ho sap.......

2 comentarios: