Etiquetas

miércoles, 14 de diciembre de 2011

Qüestió de dols

No sé si sé fer-los. Ja no dic si sé fer-los bé, simplement no sé si els faig. M'encallo en fases. Mai les mateixes, però m'encallo. Ara en una concreta, l'evitació. Em costa creure que s'ha acabat i segueixo intentant frenar el moment. No ha mort res. Només que costa de creure que el què he perdut és la motivació a seguir. Vaig fer un dol anticipat viscut en altres persones. Havia de seguir. Ara, però... I com dir-ho, com portar-ho, com no perdre tot l'embolcall quan ho accepti definitivament... Massa preguntes amb massa dolor. Perquè l'afecte i l'amor segueix. Però sóc conscient que l'etapa ha finalitzat. Potser ja fa temps, però ha estat mantinguda per mirades que em demanen. Potser he d'esperar que torni per si sola. Potser he de donar marge a viure el què toca ara, i més endavant adaptar ambdues coses. Potser les circumstàncies externes ens han portat fins aquí. Potser és qüestió d'involució mentre vosaltres evolucioneu. Potser és al contrari, el pas gegant us va deixar enrera. L'únic cert és que la qüestió és un dol. I un dol comporta dolor.

1 comentario: