Etiquetas

martes, 19 de junio de 2012

Tu

Em costa trobar el moment per parar i escriure sobre tu. I això que ets la base de la meva vida ara. Tot ho faig pensant en tu i per tu. Et parlo en silenci, no sé ni si ets capaç de sentir-me encara. Però ets part de mi, o jo sóc part de tu, no sé ben bé qui domina. Si sóc jo la teva presonera mentre necessites créixer i formar-te, o ets tu, la meva petita espurna, a qui retinc inconscientment dins el meu ventre. O bé som un, tu i jo. No sé, encara, si seràs un nen o una nena, però ets tu, i ja està. Em val, una nova vida. Fruit de l'amor. Diuen que escoltes el meu batec (jo sento el teu, molt ràpid, però només a les revisions que pertoquen, massa poques, trobo, car se'm fa etern el temps fins la propera). De vegades em recolzo sobre el pit del teu pare, crec que així ens sents als dos. Bateguem per tu ara. T'esperem, pacients, i amb moltes ganes.

1 comentario: