Etiquetas

miércoles, 4 de julio de 2012

Virgilet

Virgilet. Ara ja sabem que ets un nen. Caminem junts a tothora, dormim (o ho intentem) plegats. Menges el mateix que jo. Seguim sent un, encara que percebo que cada cop ets una micona més independent. I aniràs sent-ho més, fins que decidiràs que el cau et queda petit i picaràs a les portes de la meva pell. Mentrestant, aquí fora, anem preparant coses materials. Poques, sense pressa. La gent em solia dir que em faria tanta il·lusió comprar-te totes les coses noves i tenir absolutament de tot. No és així, saps, a mi em fas il·lusió tu i només tu. Només em bastaràs tu,  petitó. El meu batmancillo.
A la vida, ja ho veuràs, passa una cosa curiosa. Només que decideixis comprar un cotxe concret, comencen a aparèixer-ne mil per carrer. Ara em passa amb l'embaràs. Només veig que noies/dones embarassades caminant. Totes passegem feixugues, amb una mà al ventre, acaronant-vos, protegint-vos. I totes impregnades d'una llum especial, un somriure a la cara. Rostre d'espera que arribi el moment que truqueu a les portes de la nostra pell.

1 comentario: