Etiquetas

lunes, 18 de febrero de 2013

You're my person.

Avui tens dos mesos de vida, petitonet meu. 5 quilets aprenent a la velocitat de la llum, adaptant-se a això que anomenen vida. És complicat escriure com em sento. Molts cops esgotada, amb horaris desajustats, molta son, amb el teu plor al cap... Però llavors... llavors em busquen els teus ullassos i em diuen que em necessites. I em mires com si jo fos la teva raó. Doncs no sé qui necessita més a qui, no sé qui està més enamorat de qui.  M'enamora la família que som  plegats, la Numa, el papa, tu, jo... Tens molt del teu pare, i això m'encanta. I els teus somriures de bon matí... Quin millor despertador hi pot haver que una rialleta teva? Els teus clotets de l'hermosura són el meu motiu. You're my person.


2 comentarios:

  1. Un petó per tota la família, arnald i noies

    ResponderEliminar
  2. A mi tambè m'encanta la teva familia!!!. Buaaaa 2 mesets ja?? Be happy V!!!!!!

    ResponderEliminar