Etiquetas

lunes, 17 de junio de 2013

Mig any de vida


Mig any de vida. Teva i meva. Perquè una nova és la meva també des que tu n’ets part. Amor de la meva vida, com vivíem abans sense tu? No ho entenc, el passat queda molt enrere davant els teus llavis dibuixant somriures. Ets taaaaan nostre, tan petit i tan gran, com creixes, mare meva! Sis mesos de família caminant junts. Embarcant-nos en una nova llar, adaptant-nos al teu ritme, meravellant-nos amb el teu encant. Ets perfecte, i no em cansaré mai de dir-t’ho. T’estimo, t’estimo, t’estimo! Sis mesos de lactància materna exclusiva, tot un món per mi desconegut. A punt de tirar la tovallola moltes vegades, però mira, hem arribat fins avui! Ni les mastitis, ni clivelles, ni les teves ganes insaciables del principi, res va minvar la voluntat d’alimentar-te de mi. Naturalment. Aquest vincle que només una mare podrà entendre, aquesta pau que ens donem mútuament durant els nostres moments, aquesta satisfacció que m’omple sabent del consol que t’aporta. Una experiència preciosa... Com tu, preciositat meva. La coseta més meravellosa que ens ha passat a la vida. No deixis mai de somriure, petitó. I no tinguis mai por, sempre tindràs els nostres braços aquí, per acaronar-te, abraçar-te, ajudar-te, adormir-te.


3 comentarios:

  1. Felicidades a los dos. Os quiero. Eva

    ResponderEliminar
  2. Felicitats bonics!! Tots tres teniu coses per celebrar avui. Us estimem molt Virgi, Laia i Virgilet!!

    ResponderEliminar
  3. Un petó ple de bona energia, arnald i noies

    ResponderEliminar