Etiquetas

miércoles, 24 de septiembre de 2014

#slowlife 2mesos


Com aquell qui no vol la cosa, ja han passat dos mesos. Suficient temps per confirmar que estic enamoradíssima de tu, Martí. Passa volant el temps; inclús les nits que solen ser llargues, quan et miro relaxat, s'escurcen per moments al ritme de la teva respiració suau. T'oloro. Com una lleona salvatge al seu cadell. La teva olor càlida, de bebè, de vida, d'amor em transporta on no seràs capaç d'imaginar fins que no oloris als teus fills, si és que decideixes tenir-ne. És una connexió impossible d'explicar. Una energia que surt de tot el teu cos i es connecta encara ara, passats dos mesos, dins del ventre. Un fil màgic invisible, una llum només tangible per tu i per mi. Una altra part del meu cor bategant en un cosset que no em pertany, però que m'és meu. No sé com ho faig, però visc en cadascun de vosaltres. Sou la meva vida. Imagino mil futurs per vosaltres, fent cada pas per la vostra felicitat. Em desfaig en les vostres mirades i rialles. Vosaltres m'inspireu a una #slowlife. Perquè gaudir-vos és un privilegi. Gràcies, petits meus, per deixar-me ser la vostra mare, no sé si bona, però la millor que puc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario